Pisici frumoase in decoruri de poveste

Bunica baiatului meu locuia undeva in judetul Iasi. Cand i-am calcat prima data pragul, am ramas uimita vazand muntele de lucruri facute cu manutele ei: paturi, presuri, fete de perna, plapumi, carpete… M-am pisicit pe langa ea (adevarul este ca ma pisiceam mereu, caci imi placea de ea si ei ii placea sa imi faca toate poftele), sperand ca imi va da o patura, insa nu a fost chip sa o induplec. Dupa moartea mea, mama, obisnuia sa spuna.

Dupa moartea ei nu am primit nimic. Nici nu ma asteptam cu adevarat, decat poate sa am ceva care sa imi ramana amintire. Am plans dupa bunatatea ei inegalabila si dupa ochii ei, ca de pisica frumoasa. Astazi am primit cateva poze care mi-au amintit de fosta mea soacra. Initial am vrut sa scriu pe blog o mica poveste despre doua pisici, insa ceva m-a facut sa ma razgandesc.

pisici frumoase

pisici frumoase 7

pisici frumoase 3

pisici frumoase 2

Poate faptul ca felinele din vecini (pentru cei care sunt noi pe aici, Feline din vecini este o categorie de postari in care prezint pisicutele altora) locuiesc undeva in nordul Moldovei, in apropiere de zona unde locuia bunica fiului meu, poate decorul de poveste traditionala romaneasca, poate dispozitia mea nu tocmai buna… Poate ca intr-o alta zi voi scrie si o poveste cu pisici, una in care Ionica si Giorgica sa fie vedete.

pisica frumoasa 2

pisica frumoasa

pisica frumoasa 4

pisica frumoasa 5

Deocamdata vreau doar sa vedeti cat de frumoase si cuminti sunt aceste pisicute si cat de frumoase sunt decorurile traditionale in care traiesc micutele. Va rog sa apreciati cum se cuvine si iedutii, caci este tocmai perioada din an cand multi dintre ei varsa lacrimi.

Ii multumesc din inima doamnei Cornelia din Botosani pentru placuta surpriza pe care mi-a facut-o si pentru faptul ca mi-a oferit pozele cu aceste feline frumoase pentru a le pune pe blogul de pisici!

pisica si ghemul

pui de pisica frumosi

pisica si iedul

 

Posted on April 7, 2017, in Feline din vecini and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

