Gainere

A fost o vreme cand madistram grozav urmarind cum pisicuta mea (prima, singura pe atunci) se antrena de zor pentru tot felul de turnee, concursuri, competitii. Initial am banuit-o ca face parkour, apoi am crezut ca se zbate sa devina atleta profesionista, dupa care mi-am dat seama ca urmarea doar sa ajunga mare culturista. Si voi explica imediat cum si de ce. Asadar, draga mea Miti a avut intotdeauna mare grija la felul in care se alimenta, motiv pentru care chiar si astazi, la varsta de trei ani si jumatate, nu are pic de grasime pe corpul frumos modelat, ci numai pachete-pachete de muschi.

Desigur, muschii nu au crescut asa, din senin, ci i-a dobandit prin grele exercitii zilnice, prin antrenamente dure, prin felul in care s-a alimentat si si-a trait fiecare clipa a vietii. Continua sa faca zilnic antrenamente de culturism, spun eu, desi prietenii nostri de familie rad si se distreaza pe seama imaginatiei mele, sustinand ca nu exista pisica in lume care sa faca culturism. Pai Miti e dovada vie ca exista, le raspund eu, aratandu-le ce corp frumos are si cat de bine ii sunt reliefati muschii.

Fac pariu ca ar fi invidiata chiar si de catre culturistii adevarati, de oamenii care nu doar ca se antreneaza din greu, dar care folosesc si diverse gainere pentru a-si creste masa musculara. Sigur, pisicuta mea nu arata chiar ca un culturist care consuma gainere de tipul Super Mega Mass 2000, dar ar putea deveni la fel de masiva ca el, daca s-ar inventa solutii si pentru animalele de companie. 🙂

Posted on September 4, 2017, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

