Ajutor pentru adapostul Racoasa

Se cauta ajutor pentru adapostul de caini si pisici de la Racoasa, judetul Vrancea. Am dat intamplator peste pagina de facebook a acestui adapost, am citit cate ceva pe acolo, m-am uitat la poze, apoi am observat ca nu se mai postase de mult timp nimic. Asa am ajuns sa discut cu domnul Nicu Purdel, un om cu suflet mare, pentru care nimic nu mai conteaza atunci cand vine vorba despre animalele sale dragi. dar care se jeneaza sa mai ceara ajutor oamenilor. Din nefericire, dupa cum va puteti imagina, este extrem de greu pentru un singur om sa intretina in bune conditii 22 de caini si cam tot atatea pisici, asa ca va solicit eu ajutorul!

adapost animale

Voi contribui si eu cu cat voi putea, insa nu va fi suficient. Ideal ar fi sa gasim o sursa permanenta de venituri care sa le asigure supravietuirea. Adapostul exista in continuare, insa domnul Nicu Purdel nu mai are posibilitatea de a face fotografii. In plus, mie nici nu mi se pare ca ar fi o cheltuiala mai mare cu hrana, tinand cont de numarul de animale existent in adapost. Iata ce imi spunea dumnealui: “Pentru cei 22 de caini si tot cam atatea pisici, am nevoie saptamanal de 50 kg malai , pentru mamaliga,iar de la avicola focsani, carne tocata pentru pisici la 2,05 cam 2 pe zi, iar pentru caini, tot doua pungi de cap si ghiare pe zi. Apoi acum iarna, trebuie sa fac foc si lemnele sunt si ele o problema.”

caini la adapost

Voi incerca sa gasesc o solutie pe termen lung, de preferat niste firme dispuse sa ofere hrana pentru aceste animale, insa pana atunci va rog pe voi, cei care cititi acest articol, sa nu treceti nepasatori peste strigatul de ajutor al unor fiinte fara vina! Haideti sa contribuim fiecare cu ce putem, oricat de neinsemnat ar fi acel ceva! Iata mesajul gasit pe pagina de facebook a adapostului:

“Cine suntem noi? 65 de animăluţe care au mai ales nevoie de mancare!

pisici mancand mamaliga

Dacă vrei să ne ajuţi poţi să o faci donându-ne direct mâncare sau bani pentru mancare! Stapanul nostru cheltuie in jur de 270 de lei (60 de euro) pe săptămână. Dacă doreşti să donezi mâncare te rugăm să treci la datele de livrare: Purdel V. Neculai, Str.Principală, Com. Răcoasa, Jud. Vrancea. Nu suntem prietenţioase: alege tu ce poţi să ne oferi. Nu uita însă, o pungă de mâncare pentru noi e un dar nepreţuit!”

Dacă dorești să faci o donație o poți face
În lei pe contul: RO90CARP040000827202RO01
În euro pe contul: IBAN : RO47CARP040000827202EU01 SWIFT CARPRO22
Contul paypall: purdel@gmail.com

Dacă vrei să afli mai multe despre noi, ne găseşti aici:http://www.facebook.com/pages/Adăpost-câini-şi-pisici-Răcoasa-jud-Vrancea/419320421459247?ref=hl

Gasit tot pe pagina adapostului Racoasa:

“Când începi să ai grijă de una sau două animale nu te lasă inima să nu încerci să ajuți și altele. Ar însemna să faci diferențe între bietele suflete”, îmi spunea domnul Nicu. Între timp s-a mutat în fosta casă părintească, la Răcoasa, unde credea că îi va fi mai ușor să întrețină animalele,dat fiind că erau deja destul de multe. Nu a fost chiar așa însă: sătenii au început să arunce (“peste gard” ca să reproduc cuvintele domnului Nicu) animalele lor nedorite în curtea sa. Numărul lor a început astfel să crească și mail mult. Dar asta nu e tot, unele dintre animăluțe au fost omorâte sau au riscat să fie omorâte: “Am în curte un pechinez negru pe nume Piticu, care a fost aruncat în gradina mea acum 4 ani si ceva. A fost cât pe ce să nu mai fie deoarece îndepărtându-se de casă a nimerit în două laturi a unui vecin. Ceva anume m-a îndemnat să merg în acea zi in grădina și l-am văzut pe vecin cum apăsa cu furca pe gâtul lui ca să moara mai repede. Nu am fost om câteva zile….”. Altul dintre cățeluși a fost omorât de pădurar, iar chiar acum câteva săptămâni am primit acest mesaj de la domnul Nicu: „Bună Nico. Te anunț cu durere în suflet că monștrii cu chip de om au ucis cea mai cuminte cățea pe care o aveam. Au ucis-o pe Bety.”

Celelalte probleme sunt, după cum vă puteți imagina, nenumărate. Animalele, fiind atât de multe, nu sunt castrate. Fiindcă domnul Purdel nu locuiește într-un oraș mare singurul veterinar la care poate apela este cel din sat, care i-a cerut suma de 30 DE MILIOANE pentru a castra animalele, astfel că, deși știe că este foarte riscant pentru sănătatea animăluțelor, din când în când domnul Purdel e nevoit să recurgă la injecții. Când i-am spus că asta e una dintre problemele prioritare mi-a mărturisit că deși este foarte preocupat și dânsul, îi este și mai greu să se împace cu ideea că va ajunge să nu aibă din ce să hrănească animăluțele deși are deja foarte multe datorii.”

We are no less than 50 animals and we need food!

If you want to help us, please write our address: Purdel V. Neculai, Str.Principală, Com. Răcoasa, Jud. Vrancea, ROMANIA. We are not picky at all, really! You can choose whatever you can offer us! Please, just don’t forget: a pack of food is a priceless gift for us these days! …food for all of us costs about 270 de lei (60 de euro) a week.
If you would like to donate money instead:
In lei: RO90CARP040000827202RO01
In euro: IBAN : RO47CARP040000827202EU01 SWIFT CARPRO22
And we have also opened a PayPal account: purdel@gmail.com
If you are interested in getting more information about us, you can find here:http://www.facebook.com/pages/Adăpost-câini-şi-pisici-Răcoasa-jud-Vrancea/419320421459247?ref=hl

Posted on January 21, 2015, in Noi. Pisicile and tagged , , , . Bookmark the permalink. 9 Comments.

Leave a Reply

