Kim, o pisica rasfatata

Povestea frumoasei Kim, spusa chiar de catre stapana sa, doamna Aura:

“Eu am fost numita Kim de catre nepotii lui mami, acum trei ani cand eram foarte mica, bolnava si am plans o noapte intreaga in spatele blocului unde locuieste mami si unde locuiesc si eu de atunci! Toata familia ma iubeste si ma rasfata, pentru ca am vrut sa traiesc ….. toti credeau ca voi muri pana seara, iar acum am 9 kg (noua kilograme) si sunt mereu in centrul atentiei, fac ce vreau, dorm unde vreau si nu accept nici un alt animal in casa …. bat tot ce trece pragul casei, care acum este si a mea!

Kim ureaza mult succes tuturor torcacioaselor care participa la concursul de frumusete! Eu, chiar daca nu sunt prietenoasa cu nici un animalut, totusi impreuna cu mami va consider fff frumoase pe toate si toti participantii! (A doua poza este extraconcurs!)”

pisica 9 kilograme

pisica rasfatata

Noua Kim ne aminteste de Miti, caci seamana bine (cu exceptia kilogramelor, desigur). 🙂
petmart.ro

Posted on August 20, 2016, in Feline din vecini and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

