Jos palaria in fata acestor oameni!

Jos palaria in fata acestor oameni! Au salvat de pe strazi pisicute (motanei), i-au adoptat, i-au tratat pentru diverse probleme de sanatate si nici macar nu s-au suparat descoperind ca una dintre boli s-a transferat si la ei. Jos palaria, oameni frumosi la suflet!

“A urmat BURSUC…. El era si mai mic.. 1 luna jumatate… Intr-o zi, Emil a mers undeva la Ilioara pt niste cursuri…. inainte de a intra la curs , a auzit un planset… nu stia sigur de unde vine… s-a apropiat si l-a gasit… era sub roata unei masini, intr-o cutie de pantofi.. ma suna si imi da vestea… ce sa spun.. adu-l acasa!! era cat palma mea… si pufos rau… mirosea a sampon de pisici… se vedea ca a stat intr-o casa… era curat… ne scuipat cateva zile pana s-a acomodat.. si pe benny si pe Tigrut.  Numele l-am ales eu.. chiar arata ca un pui de bursuc… si alerga prin casa ca un porcusor de guineea pe roata lui!! totul era frumos.. casa era animata… el a fost cu probleme mari… a luat o ciuperca (cea mai periculoasa) a necesitat vaccin cu rapel de 3 ori…. le dadeam sa pape numai felix si bobite purina!! L-am tratat… l-am chinuit.. trebuia curatat cu ser… dat cu crema.. cu betadina… in 2 luni s-a recuperat… Dar se pare ca mi-a dat si mie ciuperca, crema lui o foloseam si eu…”

motanei-tigrati

petmart.ro

Posted on August 21, 2016, in Feline din vecini and tagged , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

Leave a Reply

