Jucarii pentru pisici

In lumea oamenilor se spune ca toate matele sunt jucause, ca e o adevarata desfatare sa existe in casa un ghem de blana care sa faca nazdravanii si sa inveseleasca atmosfera, iar pisicile sunt de acord. Ne place sa aducem zambete pe chipurile stapanilor, sa ne cocotam pe dulapuri, sa alergam cat e ziua de lunga, sa ne ascundem sub paturi, sa vanam muste, sa ne rostogolim imbratisate. Ceea ce nu stiu stapanii nostri este ca in lipsa lor ne plictisim cumplit. Fara spectatori, jocul actorilor nu are nici un farmec. Avem nevoie de jucarii care sa ne scoata din amorteala, sa ne ridice din culcusurile calde, sa ne mentina siluetele de feline. Te-ai intrebat vreodata, omule, cu ce se joaca pisicile in lipsa ta? Care sunt jucariile lor preferate? 

jucarii pentru pisici

(jucarii cu care ne-am jucat noi, pisicile)

jucarie pentru pisica

(Pufina in perioada de dupa operatie)

Jucarii pentru pisici. Stapana mea spune ca sunt magazinele pline. As vrea sa vad minunea asta. Noua nu ne-au cumparat pana acum decat niste mingiute cauciucate cu care, mai nou, se joaca Bruno, catelul. Ne-au dat, in schimb, diverse globulete care ornau candva bradul de Craciun, ne-au alergat cu un lant simpatic ce zornaie provocator, ne-au aruncat la fileu hartii mototolite, ne-au momit cu o inimioara rosie de plus, au legat diverse mici obiecte de cate un fir de lana si ne-au atras in joc. Intr-o zi, stapana ne-a confectionat chiar si o casuta in care sa ne ascundem. A avut nevoie de o cutie din carton si un tricou vechi. Aseara am auzit-o spunand ca vrea sa termine curand biblioteca aia cu trepte pentru pisici si ca o bate gandul sa ne cumpere cateva jucarii. Ce sfaturi ii dati in legatura cu aceste jucarii pentru pisici?

Ati stat…

cu miti la taifas

Posted on June 22, 2015, in Cu Miţi la taifas and tagged , , . Bookmark the permalink. 11 Comments.

  1. Si totusi, cea mai frumoasa jucarie pentru o pisica este……o alta pisica
    smile emoticon

    Concluzia: cumparati-le/confectionati-le jucarii si adoptati-le un partener de joaca

    Like

    • Corect! Eu am inteles asta abia cand am adus a doua pisica in casa. O pisica se plictiseste rau cand e singura. Daca sunt doua isi fac mereu de joaca. :))

      Like

  2. Athos prefera elasticele de par.Le gaseste oriunde ar fi puse si apoi le baga pe sub dulapuri,frigider si in orice loc mic.

    Like

  3. noi ne jucam frumos si cu hulitele ghemotoace de hartie 🙂 dar si cu betele cu pene, insa cel mai mare succes il are laserul :D, am fi in stare sa urmarim punctul acela luminos si pe tavan daca am putea :))

    Like

    • Ah, am tot zis ca le cumpar si eu un laser si am tot uitat. 🙂
      As avea nevoie de jucarii pe care sa le foloseasca atunci cand noi nu suntem acasa sau cand am multa treaba si nu ma pot juca cu ele…

      Like

  4. Am găsit jucăria de care vorbeam: http://store.petsafe.net/frolicat-bolt. Linkul e doar ca idee ca sa vedeti cum arata.

    Like

    • O voi cauta prin magazinele de specialitate… Asa poate mai da si Pufina jos din sunci. Cat timp stau la calculator ea doarme de parca e venita de la schimbul trei. :)))
      Multumesc mult! :*

      Liked by 1 person

  1. Pingback: Cea mai frumoasa jucarie pentru o pisica… este o alta pisica | Blog de pisici

Leave a Reply

